Leto s GigaLash


Ahojte princezné :),
určite ste si samé na sebe skúsili, že každá z nás v istom období života čelí niečomu neočakávanému. Prichádzame na miesta, kam sme nikdy neplánovali ísť, vyrovnávame sa s prekážkami, o ktorých sme netušili, pociťujeme emócie, s ktorými sme nepočítali. Bod, v ktorom sme sa ocitli, nepovažujeme za cieľ, ktorý sme si zvolili, ale z akéhosi nevysvetliteľného dôvodu sa v ňom nachádzame. Akoby naše plány nahradil zhluk okolností, ktoré sme si nikdy nevedeli ani len predstaviť, nieto že by sme po nich boli túžili.

Každá vieme svoje – jednej možno nevyšiel vzťah, inej stroskotali pracovné plány, ďalšia má finančné problémy, alebo  zdravie naše, alebo nášho milovaného človeka, ktoré bolo vždy dobré ohrozuje choroba.

Ja som zažila životný reset práve pri mojej zdĺhavej chorobe. A aby toho čisto náhodou nebolo málo, o život bojuje aj môj milovaný brat – držte mu prosím všetci palce, aby svoj životný boj vyhral – zo srdca ďakujem J

Mne moja nepozvaná kamarátka zvaná "úraz" priniesla do života okrem pokory a trpezlivosti aj veľa neobľúbených suvenírov. Vplyvom nie práve „mild“ liečby mi okrem iného začali padať vlasy a mihalnice. Nikdy som s týmito „elementami“ na mojom tele nemala problémy a ani ma nenapadlo že moje „levie“ vlasy a mihy á la bohyňa žatvy utrpia takúto podpásovku.

A keďže som od dobroty nevedela čo so sebou, tak som takmer rovno z nemocnice zamierila olalalá – hádajte kam? Presne thák. Do salónu na aplikáciu permanentných rias. Bohužiaľ som ale nabrala zlý smer J „Panička“ pracovala zrejme s lepidlom, ktoré zohnala niekde medzi nebom a zemou a tak permanentné mihy boli pekné asi tak dva dni a potom mi nejako trsovo začali odpadávať. Ale! Aj s mojim vlastnými. Dopadlo to tak, že mi zostali úplne holé oči a vyzerala som ako obeť požiaru. Ty môj tiket! Kým mi ako tak znovu mihalnice narástli prešli tri mesiace. Ale už sa vôbec ani len neponášali na moje pôvodné – predúrazové, ani na tie „vypelíchané“, čo mi zostali v nemocnici. A tak som zúrila, sem tam si dala nalepovacie a zase som zúrila a skúšala všetko od babiek bylinkáriek a blablabla.

Zázrak GigaLash
Ďalší pokus smeroval teda k séram na mihalnice. Po rozsiahlom štúdiu recenzií a skúseností a po zdesení, koľko eur sú firmy ochotné za séra vypýtať, som zvolila intuitívne GigaLash sérum. Našla som ho na stránke https://www.gigalash.sk/.
Presvedčil ma aj fakt, že výrobca si je istý kvalitou svojho produktu až tak, že poskytuje 100% garanciu vrátenia peňazí.

Okrem toho som samozrejme brala do úvahy aj cenu produktu, ktorá je oproti iným séram na trhu veľmi rozumná. Za 30€ získate jedno 6 ml balenie, ktoré pokryje kúru až na 5-6 mesiacov dennodenného používania. Aj u tohto predajcu platí systém množstevnostného rabatu, a teda nákupom viacerých balení získate viacero zliav, ako na cene balenia, tak i na poštovnom - čo nie je nikdy na škodu, pretože idú Vianoce a Mikuláše a oslavujeme všetci všetko a stále niečo a s týmto darčekom určite potešíte a dostanete na kolená každú modernú bábiku J

Predajca je veľmi spoľahlivý a promptný, behom dvoch dní mi dorazilo sérum a ja som sa pustila do tour de GigaLash.
Použitie
Pri používaní tohto séra je najdôležitejšia pravidelnosť. Je potrebné ho používať dva krát denne – u mňa to bolo ráno a večer. Veľmi rýchlo som aplikáciu GigaLash zaradila do mojej rannej i večernej rutiny a cítila sa dôležito ako červené ferrariJ

 GigaLash je potrebné aplikovať na úplne odlíčené a vyčistené riasy. Sérum sa aplikuje jemným aplikátorom podobne ako očná linka, takže to zvládne naozaj každý. Aplikátorom prejdete po korienkoch rias na hornom i dolnom viečku. Odporúča sa naniesť GigaLash aj na vnútornú vodnú linku. Som nositeľkou kontaktných šošoviek a moje oči sú veľmi citlivé – preto som sa aplikácie na hornú i dolnú vnútornú vodnú linku oka GigaLash aplikovať spočiatku bála a nanášala ho iba na korienky rias z vonkajšej strany. Ak sa stalo, že by sa mi trošičku séra dostalo do oka, vôbec nič sa nestalo. Síce to krátko trojsekundovo zaštípalo, ale tým to končilo. Vôbec žiadne podráždenie oka, začervenanie alebo nedajbože zápal som vôbec nezaznamenala. Tým som nabrala odvahu začať aplikovať GigaLash aj na vnútorné vodné linky očí. Pokiaľ GigaLash aplikujete ráno, stači počkať jednu-dve minútky, kým sa sérum vstrebe  a môžete si očká bez obáv nalíčiť.


Účinok
Ja som intenzívnu kúru – t.j. aplikáciu dva krát denne – dodržiavala 42 dní. Neviem presne povedať – to by som klamala, ale po cca dvoch týždňoch (možno po 18 dňoch – naozaj neviem presne, pretože sme mali veľké problémy v rodine a čas sa pre nás zastavil) som si trúfla ísť „medzi ľudí“ bez riasenky a celkového líčenia očí a vyzerala som super. J A navyše boli pekelné horúčavy a denne som sa starala o brata na ARO oddelení v nemocnici a dochádzala vlakom do BA a na maľovanie som naozaj nemala pomyslenie, chuť, ani sily. A vtedy som si všimla – že veď aha! Tie mihy sú krásne aj bez maľovky! A pokračovala som ďalej, naniesť ráno, „utekať“ do nemocnice, kriesiť brata, „utekať“ domov, údržba + sérum a spinkanie. Fakt náročné obdobie...

Po 42 dňoch intenzívnej kúry s GigaLash môžem povedať, že to bolo to najlepšie čo sa mi za toto leto mohlo stať ! A to nepreháňam. Toto leto som sa totiž mala najhoršie za celý môj život a či mi veríte alebo nie, pohľad na moje bábikovské mihalnice bol pre mňa potešením a satisfakciou a cítila som vďaku a radosť a dala slovo samej sebe, že ho určite budem odporúčať ďalším bábikám. Nie pre marketingové účely – pretože recenzií a skúseností a to že GigaLash je obľúbené a overené je široko ďaleko známe.
Chcem, aby aj tie z vás, ktoré váhajú o kvalite tohto séra, prípadne sa obávajú o zdravie svojich očí, nadobudli odhodlanie siahnuť po GigaLash. Vzhľadom na cenu naozaj nemáte čo stratiť, môžete len a len získať. Riasy sú jednoznačne dlhšie. To je asi to prvé a najdôležitejšie čo si všimnete. O účinku vás tiež môže po dňoch presvedčiť aj to, že zbadáte novo rastúce baby mihalničky. Teda GigaLash podporuje aj rast nových mihalničiek. Po ukončení intenzívnej kúry mám pocit akoby boli hydratované, alebo vyživené – proste jednotlivé mihalničky sú také „napumpované“. Celkovo môžem povedať, že sú odolnejšie – ani si nepamätám že by som si našla niekde na líci vypadnutú mihalničku – a to sa mi stávalo pravidelne. Riasy sú pružné, dokonca sa mi jemne vytáčajú dohora – a to som pred tým mala úplne rovný tvar mihalníc.

Po intenzívnej kúre (42 dní) výrobca odporúča prejsť na udržiavaciu fázu, ktorá spočíva v aplikovaní GigaLash 2 krát týždenne. Ak by sme sérum prestali používať úplne, dosiahnuté výsledky by sa po dvoch mesiacoch stratili. Keďže jedno balenie vydrží na 5-6 mesiacov používania, bola by veľká škoda nenatierať ho preventívne. Ja som z neho taká nadšená, že by som si ani nedovolila ho prestať používať J Momentálne si mihalnice maľujem – čo ich ešte zvýrazní a výsledný efekt je top!

Zloženie
Ale ako GigaLash vlastne funguje? Čo je v ňom také ehm!, v čom spočíva jeho jedinečnosť, prečo robí s mihalnicami taký zázrak a prečo je také účinné?

GigaLash je založené na prírodných účinných látkach, ktoré vedú k výžive a posilňovaniu rias. Okrem komplexu vitamínov, keratínu, kolagénu, omega mastných kyslín, horkého oleja z kvetov pomarančovníka a mnohých rastinných extraktov, má unikátne patentované zloženie so zmesou EPM enzýmov, ktoré je zároveň bezpečné a nevyvoláva podráždenie ani alergické reakcie.

Práve týmto enzýmom EPM a rastovým faktorom bavlny je spôsobený účinok podporujúci rast mihalníc. Tvária sa ako tajná zložka, neuvádza sa ich konkrétne zloženie, ale práve ony sú prísadou v GigaLash, ktoré podporujú rast mihalníc.

Ostatné prvky zloženia sú mi ako tak známe – keď len z počutia. Ale o enzýme EPM som ešte jakživ nepočula. Keďže ma zaujíma podstata vždy a všade, pátrala som v čom je enzým EPM taký superský. Po naštudovaní som zistila, že je EPM je fakt pecka! Pozostáva z 10 aminokyselín, ktoré sú súčasťou proteínov v ľudskom tkanive, dokážu produkovať nové vlasové bunky a aktivovať spiace vlasové folikuly, čím výrazne podporujú rast rias. Okrem toho v kombinácii s hydrolyzovaným keratínom  ich vyživuje, regeneruje, spevňuje, opravuje poškodené mihalnice, zväčšuje ich objem, dĺžku a hrúbku.

Taktiež obsiahnutý panthenol okamžite preniká hlboko do riasy, hydratuje, vyhladzuje a zahusťuje vlasové vlákno, leští, chráni, regeneruje a posilňuje riasy od korienkov až ku končekom.  A nemenej dôležitý alantoín pôsobí na ne  ako regeneračný „kondicionér“.  Bližšie vysvetlenie ako sérum funguje môžete nájsť na https://www.gigalash.sk/ako-to-funguje/.




Za mňa teda GigaLash rozhodne áno! Kúpila by som si ho aj druhý krát a mrzí ma iba to, že som ho nezačala používať skôr.  Pretože skutočne dokonalé mihalnicesú len tie vaše vlastné.

A ešte ma napadlo, ale to až nedávno – po liečbe mi značne vypadalo aj obočie. Síce som si dala urobiť permanentné, ale už pár dní skúšam GigaLash nanášať aj na túto oblasť. Snáď nedopadnem ako BrežnevJ

Komentáre

Obľúbené príspevky