Mydlové orechy od DULCIE


V rámci skin care  je jedným z mojich svätých grálov čistiaci gél Mydlové orechy od Dulcie. Prvý krát som po ňom siahla zo zvedavosti v rámc spolupráce s eshopom www.krasnakazdyden.cz. Moja dehydratovaná a citlivá pleť hneď na prvý krát vcucla z neho všetko to fajné, čo jeho zloženie ponúka a MILUJEM ten pocit keď po prvých použitiach vidím a cítim efekt produktu, čo bol práve prípad aj Mydlových orechov.
Mydlové orechy sú plodom stromu Sapindus Mukorrosi, ktorý rastie na úpätí Himalájií v Indii a Nepále. Samotný mydlový orech je vlastne šupka plodu tohto stromu.
Mydlové orechy sú všestranne využiteľné – umývanie, čistenie, pranie a iné, sú veľmi vhodné pre alergikov. Obsahujú látku nazývanú saponín, ktorá je prírodným saponátom. Čistiaci gél má zlatistú farbu a dosť riedku konzistenciu, čo je možno trošku na škodu. Pri kontakte s vodou vytvorí jemnu mliečnu penu a nejak extra nepení. Je to spôsobené tým, že neobsahuje  mydlo, ani žiadne peniace látky. Skúšala som to naniesť priamo na tvár, rozotrieť to v rukách a až potom aplikovať na tvár, ale najviac sa mi osvedčilo, aplikovať gél priamo na @Foreo a následne vmasírovať do pokožky. Klasický mydlový orech má príjemnú sladkastú vôňu a taká je zachovaná aj v tomto  čistiacom géle. Pokožku veľmi účinne a zároveň šetrne čistí, po vyčistení je pleť vypnutá a rozžiarená a najmä veľmi hebká. Naozaj cítim, že pleť je čistá a šťavnatá. Tá hydratácia je asi najviac mega, čo by som na tomto produkte vyzdvihla.  Pri iných a hlavne drahších a protežovaných produktoch sa mi stalo, že som po použití cítila akoby „scvrknutú“ kožu i keď prípravok sľuboval, že sa to nestane a že je určený na suchú a citlivú pleť.


Čistiaci gél Mydlové orechy je šetrný a pritom tak účinný. Póry krásne uvoľní, pokožku zvláčňuje, upokojuje a zjemňuje zápaly a podráždenia. Obsahuje aj vitamín E a cukrovú trstinu, vďaka čomu  je pokožka hydratovaná, vláčna a svieža. 



Po spotrebovaní balenia som si dala pauzu a používala čistiaci gél inej značky, aby som vedela posúdiť účinok. Nevedela som však dočkať, kedy sa k Mydlovým orechom od Dulcie vrátim znovu. Momentálne podľa môjho názoru nemá konkurekciu v rámci produktov skin care – či už drogérkových, alebo „tých lepších“.  V tomto zimnom období, keď pleť vplyvom počasia doslova trpí, je to môj miláčik, na ktorého sa denne teším a ktorý mi prináša relax a krásnu bábikovskú pleť. Dulcia – ďakujem za SKVELÝ produkt.
Produkt má 100 ml a kúpite u Mišky na www. krasnakazdyden.cz


Komentáre

Obľúbené príspevky