Pokožka ako z Talianska


V sérii článkov o pleťových sérach pokračujem skúsenosťou s revitalizačným sérom od firmy Biofficina Toscana. Je zázrakom prírody a nádhernej dlhej jesene, že mi znovu – na začiatku novembra – zakvitol v záhradke môj milovaný nechtík. A presne v tomto období som spotrebovala aj vyrovnávacie sérum Siero viso rigenerate. Sérum je určené pre citlivú pleť bez energie, so sklonom k začervenaniu a podráždeniu. A jeho základ tvoria extrakty z môjho srdca šampióna  -  harmančeka.
Konzistencia je olejovitá. A práve voči výrobkom na báze oleja som veľmi opatrná, dokonca až predpojatá. Mám problematickú a zároveň suchú pleť a veľakrát sa mi stalo, že práve olejčeky a produkty s prídavkami olejov, ktoré „sadli“ mnohým babám a sú vychválené do nebies, spôsobujú u mňa pravý opak. Upchávajú mi póry a tým pádom je to celé zle 😄 Ale  späť – idem pekne po poriadku:
Sérum je určené pre všetky typy pleti, najmä na zrelú a citlivú, keďže ide sérum revitalizačné. Jeho účinky sú zacielené na oživenie, vzpruhu a posilnenie pokožky a teda najmä na jej rozžiarenie.



Zloženie:
Na prvý vdych zaujme príjemná jemná bylinková vôňa. Zloženie je olejovité, ale nie mastné a ťažké. Je to akoby suchý olejček, ktorý sa po nanesení na pokožku  v priebehu pár minút vstrebáva až tak, že ak ste majiteľka suchej, alebo dehydratovanej pokožky, môžete smelo navrstviť na pleť ešte hydratačný krém. Aj napriek bohatému zastúpenie olejčekov a to: olej z jadier hrozna, slnečnicový, sezamový, ryžový a organický olej a skvalán – je sérum perfektne „vsiakavé“ a vhodné i pod make up. Okrem toho obsahuje bisabolol, ktorý sa získava z harmančeka a má výborné regeneračné, protizápalové a antimikrobiálne účinky. Zlepšuje tak celkový stav povädnutej a dehydratovanej pleti a je záchrana pre suchú, šupinatú, podráždenú a hlavne citlivú pokožku.

Účinok:
Chvela som sa, či mi sérum nebude upchávať póry a či sa tradične nevysypem, ako po olejčekoch predtým. Zvykala som si naň postupne. Najskôr som ho skúšala na pokožke dekoltu. Do vlhkej pokožky som denne vtierala päť-šesť  kvapiek séra, ktoré som najskôr rozotrela medzi dlaňami, čím sa krásne zohrialo a zaktivovali sa oleje v ňom obsiahnuté. Samozrejme po pár použitiach bola pokožka jemnulinká a šťavnatá. Čoby nie – aj celé telo by som si natierala 😋. Postupne som začala sérum skúšať aj na tvári, najskôr každý treti deň – fakt som sa bála vyrážok. Po troch použitiach každý druhý deň a keďže očakávaný „humbuk“ na pleti v podobe upchatých pórov sa neudial, smelo som to vklepávala do pleti ráno i večer. 
Takže potvrdzujem, že sérum Siero viso rigenerate póry neupcháva ❤
Pokožka ho doslova vcucne. Vo chvíľach extrémnej suchosti pleti (napr. na prelome leto/jeseň, chladné dni, únava a vyčerpanie, hormonálne výkyvy a pod.), keď ma pokožka doslova bolí, som ho používala v dvoch vrstvách plus hydratačný krém. Ja som zaznamenala najmä upokojujúci účinok tohto séra. Pleť krásne ukľudní a vyživí. Skvelá vec v mojej dennej rutine. Určite vyskúšam i ďalšie produkty od Biofficina Toscana. 

Biofficina Toscana:
Ide o toskánsku prírodnú kozmetiku, ktorá je vyrábaná bez parabénov, ropy, parafínov, silikónov, konzervantov, emulgátorov, farbív či alergénov. Základ tejto talianskej kozmetiky tvoria prírodné výťažky a esenciálne oleje, ktoré sú šetrné a citlivé nielen k pokožke ale k prírode.  Vzhľadom k tomu, že produkty sú 100% prírodné, môže sa stať, že časom zmenia farbu, alebo vôňu. Nie je to teda vôbec na škodu a v podstate sú tým produkty Biofficina Toscana jedinečné.

Sérum má 30 ml a kúpite ho u Mišky na www.krasnakazdyden.cz .



Komentáre

Obľúbené príspevky