Eppi odmeňuje! Sme happy :)


NIKDY nezabudnem na komplikované obdobie môjho života – obdobie po ťažkom úraze krížov. Bol február a ja som spadla vďaka poslednému ľadíku tej zimy, na ktorom som sa šmykla a zlomila si kríže a stavec. Potom už začala jar. A ja som ju celú preležala v nemocnici. Dokonca aj polku leta. Hm. Bola to celkom „makačka“ , no vydržala som. Ale nechcela by som už zažiť znovu.
Spomienky, ľútosť, bolesť, smiech cez slzy, ale aj nové priateľstvá, empatia, spoluúčasť a nádej. 
Keby som bola vedela, tak ani nevstanem v ten deň z postele. Keby som bola vedela, obujem si iné topánky. Keby som bola vedela, idem pomalšie. Keby som bola vedela, tak si vezmem so sebou mobil. A keby som bola vedela, tak všetko urobím akosi inak...
Hovorí sa, že človek sa nikdy nenaučí padať – síce často kľačí na kolenách, ale stále dúfa, že so cťou vstane. Ale ja som padla na zadok a to dosť nešťastne   A kašlem na to, už o tom nebudem...  Aj tak som chcela o inom. S obdobím „po úraze“ sa mi spája ešte jedna spomienka. A tá je úplne krásna. Bol teplý, jarný, slnečný deň a ja som teda ležala 😉. Celé doobedie som sa tešila na kuriéra, ktorý mi mal priniesť balíček od českého online klenotníctva Eppi.
Eppi je klenotníctvo. Nie hocijaké. Život mu vdýchol tím mladých ľudí, na ktorých tvorivosti, usilovnosti a nadšení vyrástlo najkrajšie a najligotavejšie impérium v histórii šperkov. Je to tím profesionálov a ak by som ich mala charakterizovať jedným slovom, tak jednoznačne poviem šmrnc. Šmrnc totiž cítiť zo šperkov, ktoré ponúkajú, z  marketingu, v rámci ktorého vám nenásilným spôsobom predstavujú svoje produkty, šmrnc majú v činoch,  v povahe, v srdci i v celom bytí, šmrnc je v ich komunikácii, v hodnotách, v kráse a jedinečnosti šperkov a „šmrncovné“ je aj to, ako si podmanili srdcia tisícok žien, mužov i detí.
Dobre... poviete si. Vychvaľuje tu nejaké klenotníctvo, no bože...tých je na každom kroku. Čo je na EPPI tým výnimočným? Prečo práve šperky od EPPI všetci tak veľmi očakávame a milujeme? Čo je v šperkoch od EPPI tým, čo nás nenechá chvíľu na pokoji, čo nás núti vrátiť sa na ich webovú stránku znovu a znovu a prečo sa nám tie najvýnimočnejšie chvíle vybavia s darčekom od EPPI? Najradšej by som vám to nenapísala – aby ste si to mohli vyskúšať na vlastnej koži a lepšie ma pochopili 😁 Ale keď som už začala, tak budem pokračovať.
Vrchná krabica, v ktorej Vám celá zásielka príde, je vystlaná hodvábnym ružovým našuchoreným papierom. Ja, ktorá milujem všetky odtiene ružovej som sa doslova cítila ako v predsieni neba 😊 Ten úžasný moment šuštiaceho papiera, keď sa prehrabávate hlbšie a hlbšie do krabice je na nezaplatenie.  V EPPI to určite vedia – veď prečo by to inak takto balili  Mala som tam milé darčeky, ktoré ma tak veľmi potešili, že som ich mala ešte dlhý čas na poličke v spálni – bola to miniatúrka soli do kúpeľa (ako inak v bledoružovej farbe) a cukríky. V živote mi cukríky nechutili viac ako práve tie od EPPI priložené v balíčku. Eppi zvykne pribaliť aj rozkošné mydielko, alebo inú pozornosť. Priložený bol i milý ručne napísaný odkaz, certifikát pravosti a čistiaca handrička na čistenie šperkov s logom EPPI.
No a voilá: štastnú majiteľku či majiteľa ligotavej nádhery od EPPI na prvý pohľad zaujme krásne darčekové balenie. Nie je iba nádherné, ale je do posledného detailu dotiahnuté. Vidieť, že osôbka, ktorá darček balila tomu naozaj venovala námahu a snahu a presne toto je to, čo si chcete poriadne užiť. Keď držíte krásne zabalený balíček od EPPI doslova si to vychutnávate a istý čas si darček len tak obzeráte a držíte v rukách a rastie vo vás nádherná zvedavosť, čo asi tak bude vo vnútri. 
foto: @eppi.cz
A nakoniec vám dôjde, že najlepšia časť bola tá, keď ste sa na to ešte len tešili. 
Tie chvíle predtým, ako ste získali to, čo ste tak strašne chceli  

video: @eppi.cz

Najnovšie waaau čo sa týka krabičiek na šperky EPPI je osvetlená krabička! Je to úžasná vychytávka pre tých zákazníkov, ktorí chcú obdarovať milovanú osobu napríklad večer, alebo v noci, skrátka potme. Akonáhle otvoríte krabičku, šperk je nádherne osvetlený. Toto bude eňo-ňuňo pre romantikov, ktorí žiadajú o ruku svoje princezné v prítmí  Čo sa týka zásnub, tak EPPI je čarodejník a urobí opäť niečo navyše – doručia zásielku do vášho hotelu napr. v Paríži, alebo vám ju osobne doručia pred odletom. Skrátka urobia čokoľvek, aby boli vaše zásnuby perfektné.  Okrem toho potenciálnemu ženíchovi EPPI podrží chrbát tým, že mu pomôže v prípade, že nevie správnu veľkosť prsteňa. Majú totiž k dispozícii nástroje, ktorými šťastlivec nenápadne zistí veľkosť a prekvapenie tak bude dokonalé. Pokiaľ hľadáte niečo skutočne osobné, EPPI dokáže vytvoriť kompletne ručne vyrobený šperk podľa vašich predstáv a preferencií – urobia to, aj keď ukážete svoju predstavu nakreslenú na kúsku papiera, alebo na servítke, dokonca aj vtedy, keď im svoju predstavu popíšete  Dokážu doslova všetko navrhnúť v 3D modely, takže máte každý detail svojho šperku pod kontrolou a tým pádom máte aj možnosť pozrieť ši šperk ešte predtým, ako bude vytvorený. A vždy klienta priebežne informujú o tom, ako pokračuje výroba jeho šperku .
Ak milujete diamanty a vaša túžba bude vyslyšaná a vy naozaj niečo s diamantom aj dostanete,  tak ku šperku dostanete od EPPI mikroskop s lupou na kontrolu dokonalosti brusu diamantu v tvare srdca a šípu, taaakže  si môžete do nemoty svoj diamantík prezerať a užívať si tak každulinký detail svojho drahokamu kedy sa vám len zachce. Ďalší mikroskop na vás čaká v showroome (Praha a Bratislava), kde si môžete prehliadnuť diamant, alebo šperk do posledného detailu vrátane laserovej inskripcie.
Mimochodom – ak milujete diamanty úplne že najviac, EPPI má v ponuke aj investičné diamanty  😊
EPPI však nie je zamerané iba na drahé šperky, snažia sa uspokojiť každý druh rozpočtu – dokonca i ten najskromnejší – vyrábajú šperky aj zo striebra, alebo používajú laboratórne upravené drahokamy, aby vyšli v ústrety každému typu klienta.
Pokiaľ sa bavíme o cenotvorbe vo všeobecnosti, tak EPPI skutočne pracuje s cenou vyslovene v prospech klienta. Nakupujú priamo od primárnych dodávateľov a aj to prispieva k tomu, že nám – zákazníkom - poskytnú najnižšie možné ceny. Tiež upustili od billboardovej reklamy. Vsadili na rozumnejší typ marketingu 😁. Okrem toho je rozumnosť cien vo veľkej miere ovplyvnená tým, že vlastne kamenný obchod – či už na ulici, alebo v nákupnom centre ani nenájdete. Tým pádom je cena rozumnejšie o náklady spojené s prevádzkou obchodu. Momentálne existujú dva showroomy a to v Prahe a najnovšie aj v Bratislave. Máte v nich možnosť prekonzultovať svoj vysnívaný napr. zásnubný prsteň,  možnosť osobne si pozrieť vyhliadnutý šperk, vyskúšať svadobné obrúčky alebo si skrátka vybrať z toho, čo práve ponúkajú. Tak cupi lupi – majú tam naozaj pohodlnú sedačku a úžasné pitie. Ja osobne som dostala šperk od EPPI dva krát. Keď si na tie okamihy spomeniem, tak jednoznačne ich radím medzi výnimočné a krásne chvíle v mojom živote. Pozorujem to i na sociálnych sieťach jednak blogeriek, ale i množstva neznámych ľudí, ktorí s radosťou zdieľajú svoje naj okamihy v súvislosti s tým, že boli obdarovaní šperkom od EPPI. Recenzie šperkov od EPPI, ako i lifestylové fotky, na ktorých je vidieť šperky v akcii  môžete okuknúť tu .
Ja vlastním perlové náušničky, ktoré veľmi rada nosím najmä v slávnostných chvíľach, alebo aj vo všedný deň, ktorý je povedzme jeden z tých náročnejších. Vtedy ma to, že som nimi ozdobená povznesie a poteší a náročný deň zvládnem brnkačkovo. Mám to takto zaužívané od chvíle, kedy som náušničky dostala. Ich nosenie je pre mňa vždy pôžitkom.






Taktiež od EPPI vlastním retiazku s príveskom v tvare slzy s drahokamom ametyst. Je to predovšetkým kameň duchovnej čistoty a meditácie. Prepája dušu s duchovným svetom Jeho vyžarovanie je harmonické a uvádza do rovnováhy myseľ a cit. Je symbolom premeny. Otvára nám tajomstvá, ktorým by sme neporozumeli použitím samotného rozumu. Pomáha nám k uskutočneniu našich vízií a prináša svetlo do našich snov.  Podporuje v nás lásku, nezištnosť, obetavosť a túžbu pomáhať druhým. Je to ten najvýstižnejší darček v mojom živote!





Ku každému šperku je priložený certifikát, ktorý deklaruje detaily o šperku – tzn. použitý kov, použitý drahokam, šírku, výšku, váhu, ďalej postranné drahokamy – ich druh, počet, tvar a farbu ako i detaily o osadenom drahokame a to: druh, počet, rozmery, farbu, tvar a pôvod.


EPPI si za kvalitou svojich šperkov stojí o čom svedčí aj fakt, že ponúkajú doživotnú záruku na všetky ich produkty a taktiež opravu drobných poškodení spôsobených každodenným nosením zadarmo.
A čo je pre vás – užívateľov facebooku a instagramu to najúžasnejšie? EPPI pravidelne spúšťa súťaže, v rámci ktorých môžete vyhrať fakt hodnotné šperky. Ak sa stanete ozajstným fanúšikom EPPI a vaše komentáre sa objavia pod ich príspevkami v pravidelných intervaloch, je pravdepodobné, že vás prekvapia darčekom a to len tak  - pretože si svojich fans mega vážia 😃. Určite to vyskúšajte – budete milo prekvapení. Sľubujem. A pokiaľ budete odoberať ich newsletter, tak sa môžete tešiť jednak na špeci ponuky a tiež na jedinečné zľavy. To sa teraz v predvianočnom období dosť hodí 😊 V úvode webovej stránky máte tiež formulár, do ktorého keď vpíšete svoju mailovú adresu automaticky ste zapojení do súťaže, v rámci ktorej raz za mesiac EPPI vyžrebuje dvoch výhercov a tým pošle hodnotný šperk. Stačí naozaj iba vložiť emailovú adresu. Držím palce


Tímu EPPI a vám všetkým, ktorí tieto riadky čítate želám najmä zdravie – je to najdôležitejšie zo všetkého. Často si to uvedomíme až... a želám vám spokojnosť, pokoj v duši, želám vám aby ste boli šťastní a milovaní a aby každý  deň stál za to! Buďme milí, láskaví a prajní. Presne ako ľudia v EPPI. Ja si na nich spomeniem vždy, keď si potrebujem pripomenúť, že na svete existuje krása a dobro. A princezné nezabudnite: krása začína tam, kde sa rozhodneš byť sama sebou 👀

Komentáre

Obľúbené príspevky