Čáry máry s MARA NATURALS


Skoro som odpadla, keď ma neznáma babka zjazdila za suché ruky, keď sme si v kostole dávali „znak pokoja“. Podala som jej ruku v dobrej viere, že pocíti silu pokoja prameniacu vo viere v Ježiša Krista a ona mi ruku chytila a viac krát „pošúchala“ a vraví mi, „hiiii aké máš suché ruky“. „To sa vám iba zdá“ zasipela som na pol úst. V podstate mala tetula pravdu, ale nie všetky pravdy sú na to, aby sa vyjadrili J. Áno, ruky mám dá sa povedať až „chorobne“ suché. Koža je stiahnutá, často sa mi tvoria drobné šupinky, niekedy ma pokožka rúk doslova bolí. V zime je to ešte niekoľkokrát horšie – koža je červená, podráždená, často až popukaná. Ale tak môžem ja za to?! Celý život hľadám krém na ruky, ktorý by mi pomohol, skúsila som množstvo druhov a značiek, účinok je väčšinou krátkodobý a naozaj neverím kolegyni, ktorá má ruky ako vatička a tvrdí, že si ich nekrémuje. Zrejme to bude okrem iného ovplyvnené génmi. Čo už, po tejto linke mám smolu.
Nároky na krém na ruky mám naozaj veľké. Musí byť mega hydratačný, ale sa aj rýchlo vsiaknuť, pretože pracujem v kancelárii. Musí byť voňavý, výživný a zázračný v tom, že keď ho nanesiem, okamžite vidím výsledok. Mal by sa mi pripomínať – „natri si ma Lucia“ J, mal by byť flexibilný – t.j. vždy po ruke. A pre zmenu, nech odpadne babka v kostole, keď jej podám mäkkú ruku J.
Keďže som sa utvrdila v tom, že sa pustím do starostlivosti o pokožku z iného smeru ako doteraz, upútal ma bezinkový/bazový BIO  krém na ruky od lotyšskej  značky MARA NATURALS


Kozmetika sa inšpiruje krásou lotyšskej prírody a jej názov nesie meno lotyšskej bohyne prírody, ktorá ochraňuje ľudské zdravie a pohodu. Produkty sú vyrábané z tých najlepších prírodných ingrediencií. Až 96,49 % zložiek krému je prírodného pôvodu a neobsahuje žiadne parabény, alergeny, alkohol, ani umelé farbivá.  Krém je bohatý na výživné zložky a to najmä avokádový olej, kokosový olej, olej zo sójových bôbov, bambucké maslo, výťažok z aloe vera, provitamín B5 a vitamíny A, C, E. Svojim skvelým zložením je tak krém vhodny pre normálnu, suchú i poškodenú pokožku. Bazový krémik na ruky má 50 ml a nakupovačky môžete realizovať u Mišky www.krasnakazdyden.cz. Nájdete ho tu za cenu 10,50 €. Cena je možno trošku vyššia, ale za kvalitu sa platí a rozhodne sa oplatí doň investovať peniaze. Eshop vám srdečne odporúčam a znovu sa budem opakovať prečo. Keď si predstavíte stav nekonečne prúdiacej pozitívnej energie plnej pokoja, empatie a láskavosti  a veľa odhodlania a energie a chuti žiť, tvoriť a pomáhať, tak stelesnením týchto pocitov je   Miška – majiteľkou eshopu. Komunikácia s ňou bola doslova balzamom na moju vtedy podráždenú dušu J . Vybavenie objednávky prebehlo viac ako hladko a produkt som mala doma z ČR v rámci dvoch pracovných dní. Krásne balenie objednávky taktiež napovedá o dômyselnosti a nežnosti majiteľky. Otvárať balíček z www.krasnakazdyden.cz je doslova zážitkom dňa.


Krém je určený jednak na pokožku rúk, ale i nechtovú kožtičku a tiež je výborným pomocníkom na lámavé nechty. Robí  ich pružnými, odolnými a pevnými. Do mojej pokožky sa vpíja takmer okamžite a áno – moje ruky by ho najradšej pili, ale ja si ho šetrím J Konzistencia je stredne hutná, veľmi dobre sa nanáša a na jedno použitie ho stačí naozaj máličko – ja si vytláčam približne veľkost dvoch hráškov. Ruky zostávajú akési „omladené“, zacelené  a veľmi hebké. Kedykoľvek krém nanesiem, okamžite sa dostávam v spomienkach ku mojej milovanej babičke – mala na dvore bazový krík a nádherná jemnulinká vôňa krémiku mi to veľmi pripomína. Natriem si ruky a je mi tak dobre, ako mi bolo v detstve u babičky. 


Ja tento krém striedam aj s inými produktami – používam aj hutnejšie aj tekutejšie krémy v porovnaní s bazovým krémom od MARA Naturals. Každopádne ale môžem prehlásiť, že je jedným z mála krémov na ruky, ktorý sa približuje ku ideálu, ktorý takmer celý život hľadám. Určite je to produkt, do ktorého sa oplatí investovať peniaze. Ja sa ho už nevzdám.
A MARA NATURALS sa snaží nielen o čisté prírodné výrobky vysokej kvality, ale tiež o ich oku lahodiaci dizajn. Obal je jednoduchý a predsa elegantný a nadčasový. Vyskúšajte aj vy a dajte mi prosím vedieť ako ste spoko :)







Komentáre

Obľúbené príspevky