Severská breza

V starostlivosti o tváričku sa dnes zameriam na BIO pleťové tonikum Severská bříza od značky Urtekram. V rámci mojej dennej rutiny som donedávna pleťové tonikum vôbec nepoužívala. Čuduj sa svete J Preferujem síce pekný ale náročný životný štýl, v rámci ktorého lietam celý deň ako striga na metle a dobre že sa nejdem rozkúskovať, aby som stihla všetko čo je jednak nevyhnutné a samozrejme aj mne príjemné a zábavné. Pracujem, športujem, upratujem, venčím psíky, okopávam ruže, kosím trávu, chodím po hrádzi na desiatky kilometrov a ďalšie bla bla bla aktivity – to je jedno. Vlastne som chcela povedať toľko, že večer som unavená na „totálku“ a teda som večernú očistu skresala na minimum. To znamená, že som bola prešťastná, ak som si vyčistila pleť umývacím gélom a použila micelárnu vodu na dočistenie. Potom som buď spokojne  zaspala, alebo sa stihla ešte natrieť krémikom. Používať tonikum sa mi zdalo zbytočné, resp. nevidela som nejaký logický dôvod na jeho použitie, keďže pleťovou vodou som dočistila pleť do fázy, keď odličovací tampónik zostal úplne čistý. Viem že beauty maniačky teraz nad mojou nevedomosťou zalomia rukami, ale prosím ešte o milosť J Vplyvom mojich obľúbených youtuberiek som nadobudla presvedčenie a chuť tonikum skúsiť. Je to prostriedok, ktorý sa používa po odlíčení pleti. Tonikum zbavuje pleť mastnoty a pomáha udržovať jej prirodzené pH, čím ju chráni pred baktériami. Súčasne ju osvieži, povzbudí a zregeneruje a tiež dodá pleti látky, ktoré viažu vlhkosť. Pleťové toniká sa neoplachujú. Sú ideálne i pre tzv. malé čistenie pleti počas dňa. A keďže sa desím sprievodných znakov mojich narodenín –  prvých vrások,  v jedno ráno som sa zobudila a nadobudla presvedčenie, že starostlivosť o pleť idem smerovať úplne iným smerom.  Vstúpila som si do svedomia a presnorila internet. Na trhu skutočne existuje množstvo pleťových toník J Keďže momentálne fičím na všetkom čo je enzymatické a BIO, moju pozornosť upútalo pleťové tonikum Severská bříza od značky Urtekram. 
Urtekram je hlavný výrobca BIO potravín a prírodnej kozmetiky v Škandinávii. Spoločnosť bola založená v Dánsku v roku 1972, takže má celkom dlhú históriu a v súčastnosti sídli v Mariagere v severnom Jutsku. Ich čisto prírodná biokozmetika je vyrábaná bez parabénov a iných konzervačných látok a parfumácie.  Produkty nie sú v žiadnej fáze výroby testované na zvieratkách. Kozmetika má BIO certifikát ECocert Green Life, ktorý je zárukou toho, že na výrobu produktov sú používané suroviny v najvyššej BIO kvalite. Vydávajú ho Francúzi od roku 1991. Výrobky, ktoré majú tento certifikát, majú vždy na obale uvedený percentuálny podiel zložiek ekologického pôvodu, prírodného pôvodu a bio pôvodu. Ecocert je významným článkom certifikácie v prírodnej kozmetike vo svete.
Ďalej som už ani nečítala. Povedala som si, že je to fajnotka a pomer skvelého zloženia, objemu a ceny je viac ako rozumný.



Produkt som objednala na českom eshope https://www.krasnakazdyden.cz/.  Za 245 ml produktu tu zaplatíte 9,20 €. Eshop vám srdečne odporúčam a hneď aj vysvetlím prečo. Keď si predstavíte stav nekonečne prúdiacej pozitívnej energie plnej pokoja, empatie a láskavosti  a veľa odhodlania a energie a chuti žiť, tvoriť a pomáhať, tak stelesnením týchto predstáv je Miška – majiteľkou eshopu. Komunikácia s ňou bola doslova „tonikom“ na moju vtedy podráždenú dušu J. Vybavenie objednávky prebehlo viac ako hladko a produkt som z ČR mala doma v rámci dvoch pracovných dní. Krásne balenie objednávky taktiež napovedá o dômyselnosti a nežnosti majiteľky. Otvárať balíček z www.krasnakazdyden.cz je doslova zážitkom dňa.


Tonikum je určené na všetky typy pleti, dokonca má spevňujúci účinok. Obsahuje rastlinný alkohol, hydratačný brezový cukor a aloe vera, ktoré tváričku zanecháva sviežu, rozžiarenú a hydratovanú. Na pohmat doslova ako detskú riťku J. Prírodné extrakty z Aloe vera spolu so severskou brezou pleť vyživujú, krásne uzatvárajú póry a tým chránia pred opätovným poškodením. Aloe vera má skvelé hydratačné účinky a pokožka je po použití ukľudnená a menej podráždená.
Po prvom použití tonika som pocítila waaaaau efekt a nevedela som sa dohladkať po tvári J. Och, ako málo stačí... Po dôkladnom vyčistení a dočistení pleti som po použití tonika ešte našla na tampóniku nečistoty – doteraz netuším ako je to možné. Takže moja pleť sa konečne stala naozaj čistučkou a veľmi skoro sa to prejavilo aj na jej kvalite. Jej kvalita sa veľmi zlepšila. Póry sa skutočne stiahli a tvár zostala hladká a pružná. Keby som to bola vedela skôr. ... Ja som z tohto tonika veľmi veľmi nadšená a určite by som si ho kúpila znovu. Balenie je ukončené praktickou pumpičkou, vďaka ktorej viete regulovať potrebné množstvo produktu. Ja som zo začiatku tonikom doslova čambŕňala, ale na kvalitné použitie produktu vám stačia dve pumpičky. Tonikum vám teda vydrží skutočne dlho.

Jeho účinky ma presvedčili natoľko, že určite vyskúšam aj iné produkty na telo a pleť práve od značky Urtekram.

Komentáre

Obľúbené príspevky