Nádherná bábika


Produkty z Havlíkovej přírodnej apotéky proste milujem. V súčasnosti fičím hlavne na enzymatickom peelingu Nádherná  bábika. Nájdete ho tiež pod názvom Porcelánová bábika. V bežnom živote sa výzorovo ako nádherná bábika rozhodne necítim – poznám svoje limity a môj triezvy nezaujatý pohľad na svet a tobôž na seba samú ma utvrdzuje v tom, že ku bábike viem prirovnať  asi trilión iných žien ale seba rozhodne nie J Povahovo som bojovníčka  a totálny realista, trochu rebelka a sarkastička. Ale tak čo mám robiť...? Výzorovo – nuž no...  Ale ako nádherná bábika by som veeeľmi chcela vyzerať, preto som aj siahla po tomto produkte. A bolo to v čase, keď som bola totálne vyžmýkaná.  Vyžmýkaná zo sily, nádeje, leta, problémov. „Vyžmýkanosť“ sa prejavila aj na mojej tvári a vtedy si vravím – olala veď nevadí, aj silná žena môže byť unavená. A kúpila som si Nádhernú bábiku J
 
 
Enzymatický peeling bol pre mňa novou skúsenosťou. Pleti samozrejme venujem starostlivosť patričnú veku a peeling som mala na týždennom poriadku. Najlepšie som sa cítila, keď som si pleť vyšúchala abrazívnymi čiastočkami a cítila som ako som pleť zbavila odumretých buniek takmer až do špiku tvárových kostí. Pocit síce na nezaplatenie, ale pleť mi čoraz častejšie zostávala podráždená a čím ďalej citlivejšia.

Nádherná bábika pracuje na enzymatickom princípe. To znamená, že nefunguje na báze mechanickej exfoliácie ako tradičný abrazívny peeling  - teda tváričku nijako neodiera a nedráždi. Taktiež nepracuje ani na báze chemického peelingu (ktorý síce má svoje plusy, ale nie pre každú pleť je vhodný). Enzymatické látky Nádhernej bábiky totiž „neolúpu“ celú vrchnú vrstvu pokožky, ale svojim pôsobením  iba šetrne a jemne urýchľujú prírodné exfoliačné procesy. Jednoducho povedané, rozpustia odumretú vrstvu buniek a odhalia jej mladšie, zdravšie vrstvy. A tým, že neobsahujú žiadne kyseliny, pleť zostáva po ošetrení Nádhernou bábikou s vyváženým pH.

Zloženie
Nádherná bábika teda patrí k najjemnejším metódam exfoliácie. K odstráneniu odumretých buniek pokožky využíva hlavne prírodné látky – napríklad peelmoist, extrakty z čiernej ríbezle a malín a zmijovec indický.  Aktívna látka Peelmoist obsahuje kombináciu enzýmu papaínu, ktorý pochádza zo šťavy v pápaji a prírodných hydratačných látok. Šetrným spôsobom a hlavne bez podráždenia požiera odumreté bunky z povrchu pokožky, obnovuje prirodzenú hydratáciu a aj ochrannú bariéru. Zaujímavosťou je, že čím je papája zrelšia, tým je obsah papaínu menší. Extrakty z čiernej ríbezle a maliny podporujú redukciu tvorby akné a začervenania citlivej pokožky. Zmijovec indický má výborné hydratačné vlastnosti, tiež pôsobí protizápalovo, antioxidačne a antimikrobiálne. Vyrábajú sa z neho aj veľmi obľúbené konjacové hubky na čistenie pokožky tváre i celého tela.. Potom že aziatky majú nádhernú a porcelánovú pleť, keď majú zmijovec kam sa obzrú J. Pochádza totiž z Ázie.
 
 

Použitie, účinok
Nádhernú bábiku používam 2x týždenne na vyčistenú pleť. Produkt vo veľkosti dvojeurovej mince rozotriem na pleť, nechám pôsobiť cca 7-10 minút a opláchnem čistou vodou. Na začiatku používania ma po nanesení produktu jemne štipkala tvár, avšak tento pocit po dvoch použitiach ustúpil. Napokon nanesiem výživný krém. Produkt používam mesiac a pleť je nádherne jemná, vypnutá, žiarivá a hladučká. Podráždenie a citlivosť značne ustúpili a vždy sa doslova teším, keď idem peeling použiť, pretože na druhý deň mám pleť skutočne s efektom porcelánu a make up na nej vyzerá skvostne. Tvorba akné sa tiež značne obmedzila – a všímam si to nielen ja, ale i okolie. Nádhernú bábiku určite odporúčam všetkým potenciálnym bábikám, pre mňa je to svätý grál. A vlastne veď uvidíte samé na sebe dámy. Vám, ktoré predsa len váhate a neviete či aj vám zapasuje tak úžasne ako mne, odporúčam poprosiť v predajni o vzorku tohto produktu, ktorú vám bez problémov poskytnú, aj s vysvetlením používania. Ja osobne by som už nikdy agresívny abrazívny peeling na tvár nepoužila. Produkt kúpite buď v niektorej z predajní Havlíková přírodná apotéka alebo na https://eshop.havlikovaapoteka.sk/. Produkt nájdete po novom aj pod názvom  Porcelánová bábika.

Navyše nákup mi v predajni krásne zabalili a potešila aj kartička s „hashtagom“ „Milujem a som milovaná.“ Nakupovať u Havlíka je naozaj zážitok. Pristihla som sa pri tom, že tam chodím relaxovať J
 
 

A keďže byť nádhernou bábikou neznamená vždy  iba mať nádhernú pleť, ale je potrebné si uvedomiť aj celkové čaro osobnosti a jedinečnosti, dovolím si citovať úryvok z knižočky Som idealista a adresujem ho všetkým vám, milé dámy, slečny, mamy, partnerky a frajerky – všetky ste krásne a výnimočné:

„Keď sa pozeráš do zrkadla, možno si myslíš, že vidíš seba, ale v skutočnosti to vôbec nie si ty.
Áno, sú to tvoje oči, tvoj nos a tvoj úsmev, ale to nie je všetko, čo v tebe je.
Pretože nevidíš to množstvo životov, ktorých si sa dotkla svojou prítomnosťou.
Nevidíš všetkých ľudí, ktorých si rozosmiala.
Nevidíš, aká si silná. Vlastne,  všetky boje, ktoré si vyhrala, sú v zrkadle úplne neviditeľné.
 Takže, bábika, počúvaj ma, keď ti poviem: si oveľa viac ako odraz v zrkadle.
 Si mozaikou, si niečím úžasným, čo zrkadlo nemá schopnosť ukázať.
Si niečím oveľa väčším, než čo vidíš.
Prosím pamätaj si to.“
 (Som Idealista)

 

Komentáre

Obľúbené príspevky